Velkommen til Tennisklubben
Når du køber et medlemsskab, får du udleveret reglerne som gælder i klubben, plus en nøgle som giver adgang til baner og klubhus og et nummer på en brik som allerede hænger på tavlen i klubhuset.

Når der spilles hænger brikkerne på den bane og ud for det klokkeslet man spiller på. Brikken skal hele sæsonen hænge på tavlen.

Ønsker man faste tider i ugen, lader man brikkerne hænge under den bane og tid man ønsker at spille eller man kan flytte til et andet tidspunkt, d.v.s. man reserverer en bane.Husk har man reserveret en bane skal banen også benyttes ellers holder man andre spillere borte som måske ville spille.
Der skal to brikker til at reservere en bane.

Vi håber alle vores medlemmer respekterer reglerne, da det er os selv der, for det første klargør banerne om foråret og gennem sæsonen vedligeholder dem, vi får ingen hjælp udefra, så jo bedre vi passer på banerne des mindre er der med vedligehold.

Vi har en aftale med Carsten i Døgneren om salg af medlemsnøgler. Man skal oplyse sit C.P.R. nr. og telefonnummer - (grundet tilskudsregler).Forlad banerne som du ønsker at overtage dem.
Vi ønsker alle nye som gamle medlemmer velkommen i klubbe og håber I får mange gode kampe og hyggestunder i løbet af året.

Priser pr. 1. maj 2023:

Kontigent senior                                                   500,- kr.
Kontingent årg. 2004 og under                            250,- kr.
Familiekontingent 1 forældre og
børn under 12 år                                                  350,- kr.
Gæstespiller - 2 gæster pr. bane                         100,- kr.
(plus depositium for nøgle)                                  100,- kr.
1 medlem med 1 gæst                                           50,- kr.