Ring i dag på telefon

Æresmedlemmer

Æresmedlem i TUI udnævnt på generalforsamling 6. marts 2018

Hovedbestyrelsen vil gerne henstille til generalforsamlingen, at  Bent Hansen, Egely 5udnævnes til æresmedlem af TUI.
Bent har gennem hele sit liv ydet en betydelig indsats i TUI. Han har været aktiv i næsten alle foreningens afdelinger som træner/instruktør/holdleder. Håndbold, fodbold, badminton og svømning.
Bent har i mange år været særdeles vedholdende i forhold til at holde badminton for ungdomsspillerne i gang. Både som træner og som medlem af bestyrelsen. Dette med stor succes. Uden Bents indsats var der nok ikke badminton for børn og unge i Tårs i dag.
Endelig har Bendt ydet en trofast og stabil indsats som træner i svømmeafdelingen i de sidste 15-16 år sammen med Rita hver fredag, hvor stort set alle byens børn kender til Bent. Livredder, arrangør af svømmekursus for klubbens instruktører, - altid klar med en hjælpende hånd. De sidste mange år har Bent også siddet i bestyrelsen for svømmeafdelingen og der givet ud af sin solide erfaring med foreningslivet. Noget vi er mange, som har nydt godt af. Bent har en særdeles konstruktiv og positiv tilgang til arbejdet i bestyrelsen og det er en fornøjelse at arbejde sammen med Bent.
Bent er desuden medlem af hallens bestyrelse og viser dermed sin store interesse for, at klubben har så gode rammer og faciliteter som overhovedet muligt.
Bent fortjener helt sikkert at blive udnævnt som æresmedlem set i lyset af  sit store engagement og stabile indsats i Taars Ugilt Idrætsforening gennem mange år. Vi håber, at denne indsats vil vare ved mange år endnu.

Taars-Ugilt IF | Johannes Hansens Vej 19 | 9830 Tårs | Tlf.: 22 32 32 55