Ring i dag på telefon

Fra 10. kl.
Træningstid: Onsdag kl. 19.15-21.15
I Multihaallen

Velkommen til Tårs Seniormix - det hotteste gymnastikhold i hele Nordjylland for alle over 16 år! Vi er en samling af energibomber, der sprudler af fest og højt humør. Hvis du er klar til at ryste gymnastiksalen og have det sjovt, er du kommet til det rette sted!

Er du nybegynder eller en erfaren gymnast? Det betyder intet! Vi har gymnastikniveauer fra begynder til ekspert, og vores træning tilpasses dine evner. Så uanset om du har gjort baglæns saltoer hele dit liv eller knap nok kan lave en håndstand, vil du få udfordring med vores hemmelige våben, nemlig teknik, så du kan se cool ud foran tilskuerne til foråret.

På Tårs Seniormix er gymnastik ikke kun en sport, det er en undskyldning for at arrangere de bedste fester! Vi elsker at dyrke god energi og bringe vores indre festdyr frem. Vær hertil forberedt på at få venner for livet, der vil grine, svede og støtte dig hele vejen igennem.
Vores træningssted i Tårs er vores eget paradis. Vi har alt, hvad vi behøver for at tage gymnastikverdenen med storm. Og tro os, vi laver mere end bare kolbøtter og håndstande her. Vi skaber minder, vi griner, og vi løfter hinanden til nye højder.

Tøv ikke med at blive medlem af Tårs Seniormix! Vi er en flok tossede gymnaster, der er klar til at tage gymnastikoplevelsen til et helt nyt niveau. Vi ses på gulvet i Tårs Multihal.

Instruktører:
Thea Kærgaard Jørgensen (Rytme)
(XX)
Christian Ditlev (Spring)