Cafeteria:

Tårs Hallens cafeteria overgik pr. 01.04.15 til hovedforeningen og dermed alle de enkelte afdelinger i TUI.

Økonomien forankres i hovedforeningen og et overskud vil dermed formindske de enkelte afdelingers betaling til hovedforeningen, og dermed komme alle afdelinger til gode.
Fordelingen af et evt. overskud fordeles med 40 % til fodbold 40 % til håndbold og 20 % til svømning. Den indtægt der genereres til gymnastikopvisningen tilfalder gymnastik. (beregnes som 50 % af omsætningen).

Har du lyst til at give en hånd med i Cafeteriet kommer der løbende information ud på bl.a. facebook eller her på hjemmesiden.

Vi forsøger løbende at opdatere vagtskema. Ved interesse for at tage en vagt kontaktes Else Strauss Harpsø - 2033 3539 / elseharpsoe@gmail.com.